Istvan

Behoeft denk ik geen betoog
Plaats reactie
Ikops
Site Admin
Berichten: 179
Lid geworden op: 22-10-2012 22:28

Istvan

Bericht door Ikops » 29-05-2013 16:51

Laat ik mezelf dan eerst maar eens voorstellen. Ik ben dus Istvan, 41 jaar, woonachtig in Den Haag, ben een echte boekenliefhebber, heb eigenlijk geen specifieke voorkeur voor een genre. Een beetje uitgesplitst naar verschillende genres komt het een beetje op het volgende neer:
1) Misdaadromans
2) Literatuur
3) Reisverhalen
4) Verhalenbundels
5) Biografieen

Eigenlijk zijn er al zoveel boekenforums, maar toch wilde ik graag naar eigen inzicht een eigen forum opzetten.

In de eerste plaats eigenlijk om per genre zoveel mogelijk auteurs en hun oeuvres te catalogiseren, die in de eerste posts van hun respectievelijke draadjes terug te vinden moeten zijn. Meteen dus een totaaloverzicht. Dat werkt natuurlijk alleen als die overzichten een beetje up-to-date worden gehouden. Dat wordt dus nog een uitdaging.

En verder wilde ik ook sowieso graag een NTK- en NTL-hoek creëeren waardoor ieder forumlid zijn/haar eigen stapels bij kan houden.

Ik ben benieuwd of dit forum - ondanks dat er al zoveel fora zijn - een paar leden gaat trekken. Ik zou het leuk vinden, want zonder (actieve) leden heeft een forum niet echt een bestaansrecht.

chesed
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-05-2019 10:44

Bericht door chesed » 08-05-2019 10:47

Ik ben Chesed 58 jaar uit Almere.
Gek op lezen..
Kom op dit forum eigenlijk omdat ik een vraag heb :)

chesed
Berichten: 3
Lid geworden op: 08-05-2019 10:44

Bericht door chesed » 08-05-2019 10:48

Ik ben Chesed 58 jaar uit Almere.
Gek op lezen..
Kom op dit forum eigenlijk omdat ik een vraag heb :)

Plaats reactie