Wat nou als?

Voor degenen die hun eigen columns, rijmelarijen, gedachtegangen, essays, korte verhalen of wat dan ook willen plaatsen.
Plaats reactie
Weijenburg39
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-08-2018 09:24

Wat nou als?

Bericht door Weijenburg39 » 04-08-2018 09:57

Zojuist voor E20,- als preorder besteld op internet 'Wat nou als?' zie binnenkort ook de blog op https//v4.simplesite.com/#/pages/440437615?editmode=true#anchor440437615
En via Youtubekanaal met promotiefilmpjes

'Ze kijkt mij onzeker aan. " wat nou als ik mee moet naar het buitenland en hier mijn liefste wens, een mooie baan, op moet geven? ' Wat zou je dan doen?' ik peinz.. Want zelf heb juist alles dat bekend was overboord gegooid omdat ik de juiste kansen wilde krijgen, en deze zelf creeeren.

Ik neem haar mee naar het balkon waar vandaan de omgeving te overzien is. " Wat nou als dit alles je werk en je nieuwe droom is?" Ze kijkt mij vragend aan. " Wat zou je doen als jij degene bent die je nieuwe baan vormgeeft zonder beperkingen en onmogelijkheden?" Ze kijkt mij met grote ogen aan en stamelt..' Eh ik eh..dan zou ik dolgraag vrij zijn". 'Vrij zijn?' " Ja, eigen baas" ' Wat let je dan, waar wacht je nog op? Jij bent degene die het moet doen, en GAAT doen, let op mijn woorden!'...

Plaats reactie